Com
podem veure en aquesta imatge, la moral depèn des d’on es vegi. Es
a dir, cada país té la seva manera de pensar i la seva manera de
actuar. Deixo aquest article del país, en el que podem veure unes
accions, per mi immorals contra les dones, perquè pugueu dir-me la
vostre opinió i poder discutir-ho. En el cas de que la imatge no es
pugui visualitzar bé, aquí us deixo l'enllaç:
http://sociedad.elpais.com/sociedad/2013/02/23/actualidad/1361642386_099171.html

M'ha semblat molt interessant aquesta aportació. Tal i com hem estudiat a classe en aquesta noticia,podem observar un clar exemple de que hi han valors morals universals que es poden considerar no universals. Com molt bé has comentat tu mateixa aquesta actuació per nosaltres es immoral mentre que per la gran majoria d'aquest país actuacions similars aquestes estan ben vistes.
ResponElimina