A la imatge podem veure uns sense sostre seguts a un banc, acompanyats de beguda i una petita radio, aquesta és la seva realitat. I la nostra? És poder dormir en un llit, trobar-nos sempre menjar a la nevera... Aquesta és la nostra realitat, qui sap si algun dia la nostra realitat farà un gir i ens trobarem pel carrer demanant diners. Com aquesta diferencia també n’hi ha moltes variants, aquest fet el podem relacionar amb la problemàtica de la realitat entre l’idealisme, el realisme i el realisme materialista. En aquest cas penso com els del realisme materialista, ja que aquests fets són realitat encara que els altres individus no en sàpiguen la seva existència. Però quina és la verdadera realitat?
dissabte, 2 de març del 2013
La Realitat no és la mateixa per tothom.
A la imatge podem veure uns sense sostre seguts a un banc, acompanyats de beguda i una petita radio, aquesta és la seva realitat. I la nostra? És poder dormir en un llit, trobar-nos sempre menjar a la nevera... Aquesta és la nostra realitat, qui sap si algun dia la nostra realitat farà un gir i ens trobarem pel carrer demanant diners. Com aquesta diferencia també n’hi ha moltes variants, aquest fet el podem relacionar amb la problemàtica de la realitat entre l’idealisme, el realisme i el realisme materialista. En aquest cas penso com els del realisme materialista, ja que aquests fets són realitat encara que els altres individus no en sàpiguen la seva existència. Però quina és la verdadera realitat?
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada