He trobat un vídeo sobre un debat d'un programa anomenat “catedraticos”el qual parla una mica sobre els límits que separen i uneixen la ciència amb la filosofia,les diferencies que existeixen entre ambdues...m'ha semblat bastant interessant el tema del que tractava el debat,ja que en aquest vídeo podem veure diferents pensaments,opinions de perquè la ciència no es filosofia ni la filosofia ciència ,quina es millor segons els col·laboradors. Etc Aquí us deixo el video per si el voleu veure i poder d'aquesta manera poder contrastar les nostres opinions.
dissabte, 3 de novembre del 2012
ciència contra filosofia
He trobat un vídeo sobre un debat d'un programa anomenat “catedraticos”el qual parla una mica sobre els límits que separen i uneixen la ciència amb la filosofia,les diferencies que existeixen entre ambdues...m'ha semblat bastant interessant el tema del que tractava el debat,ja que en aquest vídeo podem veure diferents pensaments,opinions de perquè la ciència no es filosofia ni la filosofia ciència ,quina es millor segons els col·laboradors. Etc Aquí us deixo el video per si el voleu veure i poder d'aquesta manera poder contrastar les nostres opinions.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
He vist el video i ma semblar interessant ja que ens permet veure el punt de vista de gent amb molts coneixaments, com aquests catedratics. M'ha semblat curios com veuen ells els punts que hem treballat a classe ja que diuen coses diferents sobre els mateixos temas que hem tractat, doncs aixi podem afagirlos.
ResponEliminaEstic d'acord amb el que escriu la Sara Gallego. M'agradaria afegir que ens deixan molt clar las diferencies entre la ciència i la filosofia i també els seus limits, cosa que és molt dificil determinar. Crec que és gent molt experta, catedràtics, però això no vol dir que tinguin rao amb tot el que comenten. Tothom pot tenir diferentes opinions i hauriem de respectar-les.
Elimina