Pàgines

diumenge, 19 de maig del 2013

democràcia participativa


Durant d'aquest trimetres un dels temes que hem estudiat ha sigut les diferents democràcies existents, entre les que es troba la democràcia partivipativa. La seva característica bàsica consisteix a relacionar la dignitat i l'autonomia de l'ésser humà amb la possibilitat de participar de forma activa en les decisions que
l'afecten.Afirmen que per aconseguir una societat més equitativa i humana fa falta un
sistema polític més participatiu.


En aquest vídeo Jordi Évole entrevista a un cuitadà suís i li pregunta sobre el funcionament de la Democràcia Participativa a Suïssa.La seva senzillesa precisament és perquè tothom s'inspiri i pugui pensar que amb poc però amb ganes es pot fer molt.

Aquí us deixo el vídeo per si esteu interessats en mirar-lo  amb el que considero que es pot  arribar a entendre bastant bé en que consisteix aquesta democràcia i  el seu funcionament.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada